ADONE
Indbegrebet af Dansk kvalitet
Eksponering som inspirerer og imponerer omverdenen.
Branding der positionerer og differentierer.
Talenter & Genier
VI SØRGER FOR DIT BRAND UDVIKLER SIG NÅR DU GØR
Kommunikations-kriser, lav brandværdi, få kunder, ingen fans, høje administrations omkostninger, dårlig ROI, lav bundlinje.
(Højere brand værdi, mere popularitet, større omsætning).
Vi leverer
Konkrete Endeprodukter
KONSULTATION
Vi kan yde den konsultation der er nødvendig for at overvinde dine tekniske udfordringer, markedsrelaterede forretningsproblemer og holde dig i overensstemmelse med EU-love (såsom GDPR).
Vores virksomhed lægger vægt på sikkerhed samt funktionalitet, hvilket ADONE har eksekveret til det fineste.
Folk og Sikkerhed er Danmarks Største Sikkerhedspolitiske Organisation, der dækker dækker mere end 100.000
medlemmer fordeltover 12 organisationer
(inkl. Forsvaret, Beredskabet & Politet).
Kernen
KLIENTEN FØRST
Hvilke tanker ejer din virksomhed i folks hoveder? Hvilke følelser ejer den i deres hjerter? Disse spørgsmål udgør slagmarken for Branding & Semiotik (og er kernen i alt hvad ADONE gør!)
Håbefulde ansøgere står i kø for at investere tid og energi i at udfylde vores klient-ansøgningsskema. Dette gør de fordi de stoler på vores konsultation, at vi kan guide dem til den bedst mulige vision for fremtiden – de ved vi er løsningen på deres sværeste foretningsproblemer.
Vores løsning er altid at tilføre en bedre, smukkere og mere autentisk brandingstrategi til deres markedsføringsaktiver – vi udkæmper gerne kampen på markedspladsen for dem, så de kan positionere og differentiere sig fra konkurrenterne.
Det vi gør virker altid, fordi brands påvirker hvem mennesker er og hvilke handlinger de udfører. Det er derfor det vi gør leder til indflydelse, et salg, en tilmelding, en donation, en stemme eller endda en forelskelse i det du sælger.
Vores måde at brande på forbinder det du tilbyder, med hvem din målgruppe ønsker at være. Du opnår dermed en større entusiasme fra dit publikum, hvilket altid vinder dig loyale kunder og en hær af ægte fans.
Det er derfor, du aldrig må ignorere branding i en eneste forretnings beslutning du tager. Det er derfor vi har gjort det til kernen i alt vi gør. Fordi, når alt kommer til alt, køber folk ikke bare hvad du gør – de køber hvem du er og hvorfor du gør det.
BAD HORSIE
Legenden siger, at en kvinde engang spurgte Pablo Picasso om han ville tegne hende en hest. Han indvilligede generøst, og som han gav hende papiret tilbage, sagde han: “det bliver en million kr.” Damen udbrød: “Men hr. Picasso, den tog dig jo kun 30 sekunder at tegne!” “Ja, min kære, men det tog mig 30 års øvelse at være i stand til at tegne den på 30 sekunder.”
Picasso endte ikke med at opkræve damen en million, men “hestetegningen” blev senere solgt på auktion for mere end halvanden million. Andre af Picassos værker siges at være uvurderlige. Det samme kan siges om mange brand-identiteter udviklet af ægte talent.