ADONE
Lær os at kende
Vores Historie
ADONE har sine rødder i vores stifters mangeårige erfaring fra internationale projekter og partnerskaber med nogle af verdens mest prominente virksomheder. Før ADONE blev en realitet, indgik han i Joint Ventures med Microsoft, Samsung og Commentor, ledet af den famøse Jørn Grønkjær, hvor han bidrog til kampagner for Ryanair og Hertz og tog del i at opbygge Danmarks største webportal for VisitDenmark i samarbejde med Propeople og Bysted. Disse projekter og mange flere hos prestigefulde internationale bureauer gav os den indsigt og ekspertise, som i dag danner fundamentet for ADONE.
Mens vi skabte internationale hjemmesider og brandingmateriale for de talentfulde kommaMEDIA-pigers klienter, blev det, man kunne kalde “betaversionen” af ADONE, lanceret. Fødslen fandt sted på “Talent Fabrikken”, den meget selektive inkubator i Filmby Aarhus, som også huser M2film, Kaospiloterne og Super 8. Senere fik vi tildelt kommandoen over “Boblen” det kreative kontor hos Nord Advertising, med målet om at gøre Nord mere digital og skabe Nord Collaboration.
ADONE har i dag base på Store Torv 9 i Aarhus, men siden Covid har vi arbejdet næsten udelukkende remote på 37signals’ måde med fokus på at levere mindre, men bedre arbejde for nogle få udvalgte klienter. Store Torv 9 bruges hovedsageligt til klienter, for hvem personlig opmærksomhed er vigtigt.
Hvis du ikke vil gå forgæves, så sørg for at booke en tid, før du besøger os.
Design betyder noget og kræver en grundig process
Vores Vision
Vi gør mere end blot at designe uforglemmelige websites, strømlinjede webshops og effektive kampagner.
Vi kæmper for at gøre en lille forskel i verden ved at hjælpe brands og organisationer vi finder vigtige, med at komme til live og få stor indflydelse.
Vores mål er ikke at lave forretning med alle der har brug for det vi kan, målet er at lave forretning med dem der deler de værdier og visioner som vi tror på og føler for.
Vores Principper
Vi stræber altid efter, at vores arbejde skal være bæredygtigt – med det mener vi at når vi skaber noget, så skal det overleve og trives gennem alle modeluner og trends – aldrig forældes for tidligt. Når vi udvikler en hjemmeside, et brand, en kampagne, så bliver det et livslangt aktiv for klienten. Det er skalerbart over tid og opretholder opmærksomheden og tilbedningen fra deres publikum.
Vi bryder os ikke om kon-kollegaer, der kun er i branchen for pengene, som mangler sand inspiration til at tjene kienterne, som mangler en fornemmelse for kvalitet og som ikke ligger stolthed i deres arbejde, og som heller ikke har noget ægte talent eller geni for det heller.
Vi omfavner alle, der er inspirerede og modige nok til at gøre tingene ordentligt. Sådanne mennesker vil vi med glæde i kontakt med og hjælpe med at nå deres mål, usanet om de er kon-kollegaer eller andet.
Chief & Creative Director
Dennis O. Madsen
Gennem mit håndværk sikrer jeg at vores arbejde bliver udarbejdet ordentligt – kernen i mit arbejdsliv er den dedikerede stræben efter at hjælpe vores klienter med at påvirke deres målgruppe dybt men etisk og autentisk.
Min styrke ligger i at samle strategi, forretning, branding, design, programmering og markedsføring i den højeste enhed, bundet sammen via. semiotik. Jeg har over de sidste 20 år været ansvarlig for mange vigtige projekter hos adskillige bureauer, fra de mindre highend, til de større bureauer med servicering af tæt på 400 faste klienter. Jeg ved hvordan et bureau skal drives og hvordan arbejdet skal produceres for at jeg kan være stolt. – ADONE bliver aldrig et samlebånds bureau, men forbliver et utrætteligt bureau der kæmper passioneret for særligt udvalgte klienter.
Jeg er stolt over det arbejde vi i dag er i stand til at lave for vores Klienter, for den personlige opmærksomhed vi afsætter til deres rådighed – og for de resultater vi skaber for dem.
Jeg tror på: Dedikation & Loyalitet over for de der fortjener det,